TĂRÂMUL GROPILOR: Drumul Moisei – Iacobeni e sub orice critică

Șoferii care sunt nevoiți să circule pe DN 18, Moisei -Iacobeni, au ajuns la capătul răbădării.

Aceștia sunt nemulțumiți de starea proastă a drumului și spun că își strică mașinile din cauza gropilor tot mai mari din asfalt. Sătul să tot aștepte reabilitarea drumului, un șofer a fimat în timp ce a traversat sâmbătă orașul Borșa și a postat filmulețul pe un site de socializare. Din filmarea bărbatului se pot observa gropi una lângă alta pe mai multe porțiuni de drum.
În filmulețul postat pe facebook bărbatul spune că nu se mai poate circula pe un  astfel de drum și consideră că singura soluție ca să se ia măsuri ar fi ca șoferii să iasă în stradă să își  ceară drepturile. Postarea bărbatului a strâns zeci de comentarii și a fost distribuită de peste 500 de ori.
Dacă până acum lucrările au fost sistate, primarul orașului Borșa spune că începând de săptămâna aceasta se va redeschide șantierul.
“Pe lotul 1 vor începe lucrările din această săptămână, în unele locuri cu reparații cu plombe de asflat, iar în alte locuri cu frezare și începerea efectivă a lucrărilor de consolidare și modernizare. Am avut de dimineață o discuție cu ei, i-am rugat să intervină pe toată distanța acolo unde apar probleme, să intervină și de 2 ori pe zi. Au promis că de săptmâna aceasta deschid șantierul și încep lucrările și că se va vedea în teren că nu stau să joace cărți ci efectiv lucrează. Acuma trebuie să spun că singura neîncredere pe care o am eu este cea față de plătitor, adică față de CNADNR și de Ministerul Transporturilor, pentru că ei sunt cei care pot înfrâna sau pot să demareze lucrările mai repede. Dacă le dă bani constructorilor vor lucra, dacă nu le dă bani nici ei nu pot lucreze”, a spus Sorin Ion Timiș, primarul din Borșa.
DN 18  a intrat într-un program de modernizare în anul 2011, iar lucrările pe tronsonul Moisei – Iacobeni au fost amânate de mai multe ori. În luna octombrie a anului trecut localnicii au încercat să grăbească demararea acestora printr-un miting. DN 18 Moisei – Iacobeni este, de cinci ani, cel mai prost drum din Maramureş și probabil unul dintre cele mai proaste drumuri naționale din țară.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.