Societatea VITAL SA anunță utilizatorii că trebuie să-și actualizeze contractele

Societatea Vital SA îşi anunţă utilizatorii serviciilor prestate care dețin branșamente individuale la bloc și case, care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013, să se prezinte la sediul societății în vederea actualizării contractelor.

Posesorii de branșamente individuale la bloccuri

Bd. Republicii

Str. Ciprian Porumbescu, str. Gheorghe Bilașcu, str. Ghioceilor, str. Moldovei, str. Narciselor, str. Victoriei,

str. Alexandru Odobescu și str. Păltinișului nr. 73 – 90

Aleea Aurora, Aleea Nouă

Abonați casnici

Toți utilizatorii care locuiesc la case și nu au actualizate contractele de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și canalizare.

Procesul de actualizare a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, se desfășoară conform graficelor stabilite. Utilizatorii din localitățile unde operează S.C. Vital S.A., pot să se prezinte la sediile agențiilor: Baia Sprie, Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Târgu Lăpuș, Tăuții Măgherăuș, Seini, Cavnic, Șomcuta Mare și Ulmeni.

Precizăm că actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.

Pentru întocmirea contractului, este necesară prezența titularului dreptului de proprietate sau a dreptului de folosință, sau a împuternicitului notarial al acestuia, cu următoarele documente: Act de proprietate sau contract de închiriere original și copie. Act de identitate original și copie.

Utilizatorii serviciilor VITAL sunt rugaţi să își actualizeze contractele de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, până la data de 17 ianuarie 2020. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon: 0262 – 213.574, 0262 – 213.575.

 

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.