Salvamont Maramureș, acreditat să desfășoare activități de prevenire a accidentelor montane și de salvare în munți

Serviciul Public Județean Salvamont Maramureș a obținut acreditarea necesară desfășurării activităților de prevenire a accidentelor montane și de salvare în munți. Certificatul de acreditare atestă respectarea cadrului legal privind instituirea unor măsuri pentru prevenirea accidentelor montane și organizarea de activități de salvare în munți, având o valabilitate de 5 ani.

Pentru obținerea acestei acreditări, instituția a trebuit să facă dovada pregătirii profesionale a salvatorilor montani și a deținerii de echipamente speciale pentru desfășurarea activității de salvare montană. Totodată, a mai fost verificată și conformitatea procedurală a patrimoniului și a gestiunii, întreaga activitate a serviciului trebuind să corespundă unei sfere complet legale.

Instituirea Serviciului Public Județean Salvamont Maramureș a fost decisă de către aleșii județeni în cadrul ședinței ordinare a Consiliului Județean din luna octombrie a anului 2018. Înființarea acestui serviciu a făcut posibilă atestarea a cinci formații de salvatori montani, conform metodologiei de acreditare și certificare a capacității operative de intervenție.

 „Este un moment de mândrie pentru Salvamont Maramureș și, totodată, o confirmare a faptului că ne desfășurăm activitatea cu respectarea celor mai înalte standarde în domeniu”, a declarat Dan Benga, manager interimar al Serviciului Public Județean Salvamont Maramureș.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.