PSD critica modul violent in care au actionat fortele de ordine la manifestatiile din strada

Secretarul Consiliului National al PSD, Codrin Stefanescu, ia pozitie fata de modul violent in care au actionat fortele de ordine in fata manifestantilor. Acesta declara, intr-un comunicat de presa, ca PSD a atras atentia, inca de anul trecut cand Guvernul a promovat Legea privind organizarea adunarilor publice, asupra riscului instaurarii statului politienesc. Iar, in urma evenimentelor din ultimele zile din toata tara, este din ce in ce mai evident faptul ca regimul PDL tinde spre acest deziderat.

"De aceea, consideram ca este absolut inacceptabil modul violent in care asa-zisele forte pentru pastrarea ordinii publice au reactionat in fata manifestatiilor pasnice de la Piata Universitatii, dar in alte localitati din tara. Arestarile aleatorii, incitarea manifestantilor, precum si actele de violenta extrema, in urma carora au fost raniti zeci de demonstranti, arestarea si agresarea jurnalistilor prezenti la Universitate pentru a-si exercita meseria, dezinformarile oficialilor din ministerul de Interne, reprezinta un abuz incalificabil al fortelor MAI, parca dupa un plan bine stabilit. Iar prin aceasta desfasurarea de forte, fara precedent, am asistat la un spectacol terifiant si macabru al ultimelor zvagniri ale regimului PDL.  De fapt, nici pana in acest moment nu s-a anuntat cine a decis prezenta exagerata a dispozitivelor de jandarmi in Piata Universitatii iar tacerea inexplicabila a ministrului Traian Igas, a prefectului Capitalei, Mihai Atanasoaei, a premierului Emil Boc si a presedintelui Traian Basescu, induc ideea ca actiunile violente si provocatoare ale fortelor de ordine au avut acordul tacit al actualei puteri. Prin urmare, Comisiile de Aparare si Ordine Publica, Comisiile de Administratie Publica si Comisiile de Abuzuri din Camera Deputatilor si Senat au obligatia sa-l convoace pe ministrul de Interne, Traian Igas, pentru a da explicatii cu privire la starea exceptionala instaurata de organismele aflate sub conducerea sa, si actiunile de o violenta dusa pana la extrem ale acestora, precum despre zecile de arestari, fara un motiv real, ale demonstrantilor din Bucuresti si 17 judete din tara.", se mai arata in comunicatul de presa.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.