Primăria municipiului Sighetu Marmaţiei a demarat procesul de implementare a Sistemului de Management al Calităţii ISO 9001 în administraţia publică locală. Auditul de certificare se efectuează în aceste zile urmând ca până la sfârşitul anului 2012 Primăria Sighetu Marmaţiei să obţină certificatul ISO 9001. Această certificare reprezintă o prioritate pentru administraţia locală sigheteană, deoarece generează încredere pentru calitatea serviciilor livrate, asigură credibilitate în relaţiile cu autorităţile şi partenerii de afaceri din ţară şi din străinătate, asigură recunoaşterea internaţională a performanţelor managementului din organizaţia certificată.
În conformitate cu documentele sistemului de management al calităţii, principalul obiectiv al Primăriei Sighet este satisfacerea cerinţelor cetăţenilor şi a comunităţii, a cerinţelor reglementare şi legale. De aceea, misiunea de bază a politicii în domeniul calităţii este focalizarea acţiunilor asupra identificării nevoilor şi aşteptărilor comunităţii pentru a le satisface pe deplin. Obţinerea certificatului ISO 9001 este doar un prim pas în eficientizarea activităţii administraţiei publice locale, întrucât sistemul odată implementat, trebuie menţinut şi îmbunătăţit continuu de către personalul din executivul Primăriei, care la finele anului 2012 va trebui să dovedească realizarea tuturor indicatorilor de performanţă
Lasa un raspuns