După numeroasele probleme apărute de la începutul verii la sistemul informatic al asigurărilor de sănătate, Casa Națională de Asigurări de Sănătate a inființat centre regionale de asistență tehnică, prin care personalul de specialitate IT de la nivelul caselor județene va răspunde la sesizările semnalate de furnizorii de servicii medicale aflați in relație contractuală cu Casa Județeană de Asigurări de Sănătate.
De la începutul lunii septembrie, suportul pentru platforma informatică a Sistemului Național de Sănătate este asigurat la nivelul a cinci centre regionale. Maramureș, Sălaj, Bistrița-Năsăud, Cluj, Arad, Timișoara, Bihor și Satu Mare sunt cele opt județe incluse in regiunea de nord-vest, pentru care suportul platformei informatice e asigurat de Casa de Asigurări de Sanatate Satu Mare.
Când apar probleme legate de platforma informatică, inclusiv cele referitoare la carduri, aceste incidente IT sunt raportate într-un singur loc, pe adresa de email pentru suport IT postată pe site-ul CJAS Satu Mare. La nivelul fiecărui județ, problemele sunt repartizate persoanelor care administrează domeniile de activitate. Dacă problemele apărute nu sunt de competența acestor persoane și nu pot fi rezolvate de IT-iști, se apelează la centrul regional. Coordonatorii IT din cele cinci județe se consultă și caută soluții pentru rezolvarea problemelor.

Lasa un raspuns