Sighetenii se declara nemultumiti de modul in care comerciantii expun produsele congelate si pretul acestora

Sighetenii se declara nemultumiti de modul in care  comerciantii  expun produsele congelate si pretul acestora

Sunt tot mai frecvente cazurile in care sighetenii se declara nemultumiti de modul in care  comerciantii  expun produsele congelate si pretul acestora.  In lipsa unui birou  OPC  in Sighet,  consumatorilor  nu le ramane decat sa apeleze pentru nemultumiri la sediul din Baia Mare  sau de cele mai multe ori sa inchida ochii la neregulile depistate. Pentru a evita neplacerile, reprezentantii Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor Maramures atrag atentia comerciantilor ca exista o serie de reguli legate de produsele congelate,  care trebuie respectate.
 Un caz similar ni l-a prezentat si un sighetean care s-a intors acasa din strainatate pentru a-si petrece vacanta cu familia, in Romania. In momentul in care a dorit sa achizitioneze o caserola cu aripioare de pui dintr-un supermarket din Sighet a ramas surprins sa constate ca marfa congelata mai trebuie inca o data cantarita. Nemultumirea a survenit in momentul in care gramajul inscris pe ambalaj,  nu a coincis cu cel afisat de cantar.
 Olivia Ardelean, comisar sef, al Comisariatului pentru Protectia Consumatorului ne-a declarat ca in aceasta perioada sighetenii ar trebui sa fie foarte atenti la indicatiile pe care comerciantii le afiseaza pe etichetele produselor congelate.  Sighetenii trebuie sa fie atenti daca pretul este afisat per punga, per caserola  sau per Kg.  
Pentru evitarea neplacerilor  Olivia Ardelean recomanda folosirea cititorului cod de bare.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.