Pentru a beneficia de facilitati fiscale, sighetenii care au datorii la Consiliul Local trebuie sa le achite pe toate, inclusiv amenzile

Pentru a beneficia de facilitati fiscale, sighetenii care au datorii la Consiliul Local  trebuie sa le achite pe toate, inclusiv amenzile

 Gradul de incasare a platilor la bugetul local al primariei Sighetu Marmatiei este pana la aceasta ora de doar 87 procente. La nivelul municipiul exista 52 de firme in insolventa care au datorii mari la Consiliul Local, iar incasarea amenzilor a scazut in acest an. Toate persoanele cu datorii la bugetul local pot beneficia de facilitati fiscale in cazul platii obligatiilor restante.

Anularea majorarii de intarziere a platilor se acorda de catre organele fiscale ale unitatilor administrativ-teritoriale, iar pentru obtinerea lor trebuie depusa o cerere la autoritatile fiscale. In cadrul emisiunii Sighetul de Azi de marti 29 noiembrie, seful Directiei Venituri din cadrul primariei Sighet, Tamara Vasiliu Calogherato, a tinut sa specifice ca pentru a beneficia de aceste facilitati, sighetenii care au datorii la Consiliul Local  trebuie sa le achite in totalitate sumele, nu preferential.  Astfel, pentru obligatiile fiscale accesorii aferente obligatiilor fiscale principale restante la data de 31 august 2011 se acorda anularea unei cote de 50% din majorarile de intarziere aferente obligatiilor fiscale principale, daca obligatiile principale si cota de 50% din majorarile de intarziere, calculate pana la data platii, administrate de fiecare dintre organele fiscale ale unitatilor administrativ-teritoriale, sunt stinse prin plata sau compensare pana la data de 31 decembrie 2011; 
De asemenea se acorda anularea unei cote de 25% din majorarile de intarziere aferente obligatiilor fiscale principale, daca obligatiile principale si cota de 75% din majorarile de intarziere, calculate pana la data platii, administrate de fiecare dintre organele fiscale ale unitatilor administrativ-teritoriale, sunt stinse prin plata sau compensare pana la data de 30 iunie 2012. 
In Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 838 din data de 25 noiembrie 2011 a fost publicat Ordinul Ministrului Administratiei si Internelor si Ministrului Finantelor Publice nr. 259/2842/2011 privind aprobarea normelor pentru administrarea creantelor fiscale ale unitatilor administrativ-teritoriale sau, dupa caz, ale subdiviziunilor administrativ-teritoriale ale municipiilor in vederea anularii unor obligatii fiscale accesorii administrate de catre compartimentele de specialitate ale autoritatilor administratiei publice locale.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.