Începând de marți, 22 septembrie, se preiau și la Sighet  documente necesare operațiunilor de înmatriculare a vehiculelor

Începând din 22 septembrie, se vor prelua la Sighet, în cadrul Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Maramureș, documente necesare operațiunilor de înmatriculare a vehiculelor și de eliberare a plăcuțelor cu numere de înmatriculare sau provizorii.

BETA: Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Maramureș va organiza, începând de marți, 22 septembrie,  la sediul secundar de lucru din Municipiul Sighetu Marmației, str. Alexandru Ivasiuc nr.17, activități de preluare a documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare a vehiculelor și de eliberare a plăcuțelor cu numere de înmatriculare sau provizorii.

Preluarea documentelor în vederea înmatriculării, radierii și autorizării provizorii a vehiculelor de la solicitanți se va efectua  la sediul secundar de lucru din Municipiul Sighetu Marmației, iar verificarea conformității datelor și a documentelor preluate în sistemul informatic, atribuirea numărului de înmatriculare solicitat, verificările obligatorii  în bazele de date externe și introducerea datelor în Sistemul Național de Evidență Auto se vor efectua în sediul principal din Municipiul Baia Mare, termenul de soluționare fiind de maxim 20 de zile conform OMAI 1501/2006.

Tarifele aferente confecționării și valorificării plăcilor cu numere de înmatriculare permanentă și provizorii, atribuirii unui număr de înmatriculare preferențial sau păstrării combinației numărului de înmatriculare se încasează la caseriile  unităților Trezoreriei Statului sau prin mandat poștal, într-un cont dinstinct deschis la unitățile teritoriale ale Trezoreriei Statului pe numele Instituției Prefectului din județul Maramureș.

Tarifele aferente emiterii certificatelor de înmatriculare și a autorizațiilor provizorii se încasează într-un cont dinstinct deschis pe numele Regiei Autonome Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat, prin virament, prin mijloace de plata online, prin mandate poștal precum și prin alte mijloace de plata stabilite prin acte normative în vigoare.

Activitățile se vor desfășura  în sediul secundar de lucru din Municipiul Sighetu Marmației, str. Alexandru Ivasiuc nr.17, în zilele de marți în intervalul orar 08.30 – 10.30 (preluare documente) și 10.30 – 11.30 ( eliberare documente) și joi în intervalul orar 08.30 – 11.30 (preluare documente) și 11.30 – 12.30 ( eliberare documente)

Pentru toate celelalte operațiuni indrumam cetățenii să se programeze online pe site-ul www.drpciv.ro, depunerea documentelor la sediul principal al serviciului din Municipiul Baia Mare, str. Școlii nr.1.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.