Grupul Renault a înfiinţat o nouă companie pentru vânzarea mărcilor Renault şi Nissan în România

Grupul Renault a înfiinţat o nouă companie pentru vânzarea mărcilor Renault şi Nissan în România
Grupul Renault a înfiinţat o nouă companie, Renault Commercial Roumanie, care a preluat de la Renault Nissan România vânzarea pe piaţa locală a mărcilor Renault şi Nissan, şi a integrat activitatea de consultanţă comercială pe care o derula Dacia Comercial.
"Renault Commercial Roumanie derulează activitatea de comercializare pe piaţă din România a mărcilor Renault şi Nissan, ceea ce făcea, până la 1 iunie 2011, Renault Nissan România. În plus, noua societate a integrat activitatea de consultanţă comercială pe care o derula firma Dacia Comercial, filială închisă în urma deciziei Automobile Dacia", au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii Biroului de Comunicare al grupului francez în România.
Renault Nissan România a fost infiinţată în iulie 2001, iar potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, în anul 2009 compania a derulat afaceri de peste 560 milioane lei. În acelaşi an, Dacia Comercial a realizat afaceri de 25 milioane lei şi avea 241 de angajaţi.
În primele cinci luni ale anului, în România au fost înmatriculate aproape 1.800 de autoturisme Renault, cu 12% mai puţine faţă de perioada similară din 2010. În acelaşi interval, înmatriculările Nissan s-au dublat, la 418 unităţi.

 

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.