Drumul cu trenul de la București la Satu Mare durează 17 ore și 6 minute. Iar asta se întâmplă pentru că viteza medie comercială a trenurilor a ajuns la minime istorice.
În anul 2019, când în alte țări din Europa există trenuri care circulă cu 300km/ora, în România trenurile de pasageri circulă cu o viteză medie de 44km/oră.
Nu mai spunem de trenurile de marfă care circulă cu o medie de 16km/oră, mai puțin decât o trotinetă electrică.
Politica de investiții trebuie reorientată de la reconstrucții-mamut care au costuri uriașe, durate de implementare de ordinul zecilor de ani și beneficii limitate (calea ferată rezultată nu este de mare
viteză) către proiectele de reparație capitală care să readucă rețeaua la parametrii constructivi și să elimine sutele de limitări de viteză.
Citește și celelalte proiecte pentru România pe www.danbarnapresedinte.ro/zece_proiecte_pentru_romania și votează Dan Barna Președinte pe 10 noiembrie!
Acest material a fost comandat de partidul Uniunea Salvați România (parte a alianței electorale „Alianța USR PLUS”) și realizat de operatorul economic Atelierul de Internet SRL. Cod unic de identificare: 31190011.
Lasa un raspuns