VITAL asigură continuitatea serviciilor furnizate în condiții de siguranță către utilizatori

Având în vedere deciziile luate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență  privind evoluția infecției cu Coronavirus – COVID-19, la societatea S.C. VITAL S.A. au fost luate o serie de măsuri pentru coordonarea activității, măsuri necesare pentru a asigura furnizarea apei potabile și a serviciilor de canalizare, fără discontinuitate sau cu întreruperi minime, către utilizatorii societății.

Ne cunoaștem și ne asumăm responsabilitatea privind serviciul vital de alimentare cu apă,  si îi asigurăm pe toți utilizatorii serviciilor noastre că am luat toate măsurile necesare pentru continuitatea serviciilor furnizate în condiții de siguranță.

  • monitorizăm continuu calitatea apei potabile, începând cu procesul de tratare și până la robinetele consumatorilor;
  • verificăm zilnic probe de apă potabilă prelevate din rețeaua de distribuție a orașului Baia Mare, precum și din zonele de operare ale societății, din județul Maramureș. Punctele de control sunt clar definite și sunt stabilite de comun acord cu Direcția de Sănătate Publică Maramureș, în  funcție de numărul de locuitori;
  • calitatea apei se verifică zilnic la sursă, pe fluxul tehnologic cât și înainte de distribuția acesteia în rețea. Scopul este prevenirea îmbolnăvirilor datorate consumului de apă, prin depistarea din timp și înlăturarea sau limitarea factorilor de risc care ar putea să modifice calitatea apei și să afecteze starea de sănătate a consumatorilor.
  • laboratorul de apă potabilă oferă zilnic Direcţiei Producție din cadrul S.C. VITAL SA  informaţii privind calitatea apei şi  transmite periodic rezultatele analizelor efectuate sub formă de „Rapoarte de încercări”, care furnizează informaţii referitoare la calitatea şi provenienţa apei, comparând diverse caracteristici ale acesteia cu prevederile impuse de legislaţia în vigoare.
  • comunicăm rezultatul monitorizării calității apei potabile distribuite în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare, rezultatele sunt publice și postate pe site-ul www.vitalmm.ro.

Mai mult certificatele emise, de RENAR ŞI MINISTERUL SĂNĂTĂŢII, demonstrează faptul că activităţile privind controlul calităţii apei se desfăşoară zilnic la cel mai înalt nivel de competenţă profesională. În acelaşi timp aceste certificate sunt dovezi certe, care vin să întărească și mai mult încredere deplină a cliențiilor noștri, în serviciile efectuate de către S.C. VITAL SA.

Pentru orice probleme legate de furnizarea apei potabile sau alte servicii care fac obiectul serviciului prestart de societatea VITAL S.A., nu uitati că dispeceratul nostru  vă stă la dispoziție, ca de obicei, NON STOP  la numerele de telefon: 0362 401052, 3, 0372 752661, 0262 212550, 0262-215150, 1, 2

Toate noutățile despre activitatea/ acțiunile societății noastre le puteți găsi pe site (www.vitalmm.ro) sau pe pagina de Facebook (www.facebook.com/vitalmm.ro).

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.