VIDEO | Măsuri luate la Ambulatoriul Spitalului Județean pentru perioada de după starea de urgență

La nivelul Ambulatoriului din cadrul Spitalului Județean de Urgență din Baia Mare, activitățile medicale suspendate pe perioada stării de urgență se vor relua treptat. Solicitanții pentru examinări medicale trebuie să știe că se respectă, în continuare, condițiile de igienă și distanțare socială.

Fiecare persoană care intră în spital va purta mască de protecție si va respecta măsurile de igiena a mainilor. Se menține, unde e posibil, consultul prin telemedicină, contactându-se cabinetul sau medicul specialist.

Toate consultațiile directe, exceptând urgențele, se vor face pe bază de programare.

Se recomandă programarea telefonică, la numerele de telefon:0262 – 205100 / 0262 – 205101……..129,  dar este permisă și prezentarea directă la fisier.

Programările se fac în ordinea solicitărilor, indiferent dacă sunt consultații care îndeplinesc condițiile contractuale sau consultații contra cost.

În momentul programării, solicitanții trebuie să comunice biroului de programare datele personale (nume, prenume, nr. telefon) iar programarea este posibilă pentru o perioadă de maximum 14 zile calendaristice.

”Ora programării va trebui respectată, admiterea în incinta unității fiind posibilă doar cu 20 de minute anterior programării la consultație. Se admite un singur însoțitor pentru fiecare pacient care are nevoie de acest lucru. Solicitanții se prezintă la triaj cu 30 minute anterior orei programate, iar după efectuarea triajului se vor adresa fișierului alocat pentru specialitatea solicitată, amplasat în holul mare al spitalului. Nu se permite așteptarea îndelungată în fața cabinetului medical. Și pentru pacienții programați de medicul specialist curant trebuie să se anunțe (din timp) la fișier, ora programării”, au precizat reprezentanții SJUBM.

De asemenea s-au luat măsuri pentru ca întocmirea fișelor medicale pentru conducători auto, port arma etc, să se facă în timp redus, prin gruparea cabinetelor care le întocmesc. Achitarea taxei pentru acestea se poate face la oricare din fișierele ambulatorului.

Solicitanții se prezintă pentru întocmirea fișelor având obligatoriu asupra lor adeverința cu antecedentele medicale, eliberată de medicul de familie.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.