Măsuri luate de Vital privind evitarea problemelor la canalizare

Societatea Vital  încearcă să prevină situațiile neplăcute în care apa uzată care stagnează în rețeaua de canalizare, din cauza temperaturilor ridicate, generează disconfort prin mirosul degajat. În acest scop, reprezentanții societății informează că s-au luat o serie de măsuri precum creșterea frecvenței de curățare a căminelor și rețelelor de canalizare, acordarea unei atenții deosebite punctelor din oraș unde riscul de apariție a problemelor la rețeaua de canalizare este mărit și intervenția cu frecvență sporită în aceste puncte.

Pentru ca numărul sesizărilor pe probleme de canalizare să fie unul nesemnificativ, reprezentanții societății Vital vin cu o serie de recomandări pentru utilizatorii rețelei de canalizare.

Se recomandă semnalarea oricărei probleme apărute în legătură cu sistemul de canalizare, sunând la dispeceratul societății la numerele de telefon 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372752661.
Cetățenii sunt rugați să aibă în vedere acele acțiuni mici pe care le pot face, dar care influențează în mare măsură buna funcționare a rețelei de canalizare și anume utilizarea rețelei de canalizare doar pentru apele uzate, nu și pentru deșeuri care ar trebui aruncate la coșul de gunoi. De asemenea se recomandă acordarea unei atenții deosebită uleiului alimentar uzat, care odată ajuns în sistemul de canalizare şi/sau în gunoi, constituie un element nociv, întrucât depunerea acestuia pe pereţii sistemului de canalizare provoacă obturări ale conductelor, iar în cazul în care este aruncat împreună cu gunoiul menajer, acesta apare ulterior la locul de depozitare a deşeurilor sub forma unei substanţe greu degradabile.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.