Maramureş: Fonduri asigurate până la sfârşitul anului pentru salariile cadrelor didactice

Maramureş: Fonduri asigurate până la sfârşitul anului pentru salariile cadrelor didactice

Prefectul Sandu Pocol a declarat ieri, 21 noiembrie a.c., la întâlnirea cu primarii unităţilor administrativ-teritoriale că au fost asigurate sumele necesare, până la sfârşitul anului, pentru plata salariilor cadrelor didactice. De asemenea, şi asistenţii persoanelor cu handicap vor beneficia de fondurile financiare necesare pentru plata drepturilor salariale. Doctorul Călin Man, din cadrul Direcţiei de Sănătate Publică a precizat că există bani pentru serviciile comunitare de asistenţă medicală, respectiv pentru cabinetele medicale şcolare (plata drepturilor salariale ale mediatorilor sanitari şi a presonalului medical care deserveşte unităţile de învăţământ).
          ISU va primi patru ambulanţe SMURD
         Prim-adjunctul inspectorului şef al ISU Maramureş, Ioan Ioniţă Sârb, a declarat că instituţia va primi la sfârşitul lunii patru ambulanţe SMURD, care vor fi repartizate la subunităţi şi a rugat primarii, în calitatea lor de preşedinţi ai comitetelor locale pentru situaţii de urgenţă să sprijine activitatea medicală de urgenţă pe care o vor desfăşura paramedicii militari. O altă cerinţă s-a referit la alocarea  de fonduri pentru situaţiile de urgenţă în bugetul de anul viitor al consiliilor locale. Acesta a mai menţionat despre controalele tematice efectuate, în perioada iunie-august, de către personalul militar al inspectoratului la serviciile voluntare pentru situaţii de urgenţă şi a solicitat remedierea deficienţelor constatate.
         Registru electronic de evidenţă a salariatului
       Juristul Mircea Onea, consilier în cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă a atras atenţia primarilor despre obligativitatea întocmirii registrului electronic de evidenţă a salariaţilor în format nou pentru angajaţii şi persoanele cu contract indiviadual de muncă. În conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare termenul pentru realizarea acestuia a fost dată de 30 octombrie, însă acest termen a fost prelungit până la data de 15 decembrie. Primarii trebuie să emite o dispoziţie prin care să nominalizeze persoanele responsabile, la nivelul fiecărei primării, care să completeze şi să transmită la ITM aceste date în format electronic, în baza Ordinului 1918/2011 al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.