Manualul de identitate al SC VITAL SA

Manualul de identitate al SC VITAL SA
SC VITAL SA si-a lansat Manual de identitate vizuala. Odata cu modificarea siglei societatii si inregistrarea acesteia la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM), am considerat necesar sa  elaboram o serie de reguli si recomandari care sa defineasca si sa individualizeze imaginea SC VITAL SA. Respectarea acestor seturi de reguli inseamna primul pas spre crearea unui brand recunoscut, cu o imagine puternica.
Manualul de identitate contine specificatii privind sigla si logo-ul societatii cu date despre modul de folosire corecta a acestora, precum si stabilirea unor interdictii. Din identitatea vizuala mai fac parte: denumirea societatii, cromatica, imaginile folosite, papetaria (legitimatiile, ecusoanele, cartile de vizita,etc) afisajul outdoor si indoor, obiectele promoționale, personalizarea uniformelor de lucru, inscripționarea mașinilor, etc. Toate aceste elemente sunt insotite de exemple, care contin date tehnice privind culorile folosite, formele si fonturile utilizate, cu indrumari privind folosirea lor precum si restrictii despre utilizarea incorecta a elementelor de identitate vizuala. Scopul manualului de identitatea vizuala este de a asigura consecventa si claritatea fiecarui nivel de comunicare vizuala. Conceptul de identitate organizationala se defineste ca suma elementelor vizuale prin care publicul recunoaste o organizatie si care o diferentiaza in raport cu celelalte. Identitatea vizuala se constituie intr-un sistem de reguli si recomandari de aplicare si dezvoltare a elementelor vizuale fundamentale. Acest sistem asigura coerenta, stabilitatea si dezvoltarea armonioasa in timp a imaginii unei institutii. Sistemul de identitate vizuala este in general sintetizat intr-un manual de identitate.
Manualul de identitate al SC VITAL SA a fost realizat in colaborare cu Clubul Tinerilor Comunicatori.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.