Lansarea celei de-a doua etape a Programului Iluminat Public

Administraţia Fondului pentru Mediu lansează cea de-a doua sesiune de înscriere a solicitanţilor unităţi administrativ-teritoriale organizate la nivel de comună, oraş sau municipiu în cadrul Programului Iluminat Public.

Perioada de depunere a cererilor de finanţare în aplicaţia informatică, împreună cu documentaţia aferentă, începe în 30 decembrie 2022, ora 10, şi se va încheia în 31 ianuarie 2023, ora 23.59 sau până la epuizarea bugetului.

„Având în vedere faptul că în prima etapă a programului, fondurile alocate au fost solicitate integral, criza energetică cu care ne confruntăm în această perioadă, cât şi interesul deosebit la nivel naţional acordat de către unităţile administrativ-teritoriale pentru accesarea proiectelor care vizează eficientizarea consumului de energie, am emis o dispoziţie de organizare a unei noi sesiuni de înscriere în cadrul programului”, arată reprezentanții AFM.

Conturile create şi utilizate pentru înscrierea în cadrul Programului privind creşterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public aferente sesiunii din anul 2021 şi 2022 rămân valabile şi pot fi accesate pentru depunerea cererilor de finanţare în cadrul Programului privind creşterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public.

Suma alocată sesiunii de finanţare este de 500.000.000 lei.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.