ITPF SIGHETU MARMAȚIEI: 31 de posturi vacante

ITPF Sighetu Marmației scoate la concurs 31 de posturi vacante agent de poliție specialitatea Ture de serviciu prin încadrare directă.

Înscrierea candidaților se realizează prin transmiterea cererii şi a documentelor ce constituie dosarul de recrutare, în volum complet, exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail: cariera.itpfsighet@igpf.ro, până cel târziu la data de 01.09.2024, ora 23.55 (inclusiv în zilele nelucrătoare).

Pentru a participa la concursul cu recrutare prin încadrare directă, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic;(*)
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) îndeplinesc condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului;
g) să aibă un comportament corespunzător principiilor care guvernează profesia de poliţist; (**)
h) să nu aibă antecedente penale cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
i) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
j) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
k) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
l) nu are tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe faţă şi/sau gât, precum şi în alte zone ale capului sau tatuaje ori elemente ornamentale prezente pe alte zone ale corpului care să reprezinte sau să semnifice simboluri, mesaje, sloganuri sau reprezentări de natură să incite la violenţă, ură sau discriminare ori să aibă conotaţii politice, fasciste, legionare, rasiste sau xenofobe.
m) prin încadrare directă, potrivit nivelului studiilor şi/sau vechimii în specialitate, nu dobândeşte un grad profesional mai mic decât gradul militar echivalent deţinut în rezervă.

Dosarul de recrutare trebuie să conțină:

  • *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  • *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  • *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    – se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    – candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    – candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  • *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    – cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  • Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  • Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  • *Copia certificatului de naștere al candidatului
  • Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  • Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  • Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  • Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  • *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  • *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  • *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  • *Fotografie color 9×12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  • *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  • *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  • *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  • *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  • Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  • Adeverinta (dacă este cazul)
    Adeverinţă din care să rezulte calitatea de cadru militar în rezervă şi motivul încetării raporturilor de serviciu/trecerii în rezervă, precum şi gradul militar în rezervă deţinut, eliberată de unitatea care are în gestiune dosarul de rezervist.

Relaţii privind participarea la concurs pot fi obţinute la telefon 0262/314528, interior 26062, în zilele lucrătoare, în intervalul 09.00 – 14.00.

 

 

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.