Utilizatorii de Facebook postează tot mai puține informații despre gândurile lor sau despre întâmplările prin care trec pe rețeaua de socializare, ceea ce i-a determinat pe cei de la Facebook să introducă tot mai multe știri dedicate brandurilor sau să redistribuie videoclipuri, scrie theverge.com, citând The Information.
Rata totală a mesajelor distribuite a scăzut cu 5,5% între jumătatea anului 2014 și jumătatea anului 2015, rezultând mai puține postări pentru News Feed. Potrivit raportului citat de The Information, volumul postărilor personale ale utilizatorilor a scăzut cu 21% în aceeași perioadă menționată. Declinul continuă și în acest an, conform The Information.
Rețeaua Facebook a fost gândită tocmai pentru acest tip de mesaje personale, iar acest declin reprezintă o problemă serioasă pentru cei de la Facebook. Potrivit raportului, cei de la Facebook deja au alocat o echipă care se ocupă de analizarea acestei situații și de identificarea unor modalități pentru creșterea distribuirii mesajelor personale pe paginile de profil ale utilizatorilor.
Cei de la Facebook au minimalizat importanța raportului The Information transmițând că ”oamenii continuă să distribuie o sumedenie de mesaje pe Facebook, nivelul total al mesajelor distribuite continuă să fie nu doar puternic, dar similar cu anii anteriori”.
Lasa un raspuns