Societatea Vital S.A. își anunță utilizatorii că procesul de actualizare a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, continuă și în luna februarie, conform graficelor stabilite. Toți utilizatorii serviciilor prestate de către societatea Vital care dețin branșamente individuale la bloc și case și care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013 trebuie să se prezinte în vederea actualizării acestora.
Actualizarea contractelor Vital este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare. Graficul pentru luna februarie este următorul:
- Bulevardul Decebal nr. 4A, 4B, 4D, 8A, 10A, 18, bulevardul Traian nr. 20-31, străzile Dragoș Vodă nr. 4, 4A, 5, 6, 6C. Gării nr. 1 – 16, Victor Babeș, Victoriei nr. 3-71, nr. 90A, 92, 94, 101, 104, 106, 120, Aleea Neptun nr. 1 – 4.
În ceea ce privește utilizatorii serviciilor Vital care dețin branșamente individuale la case. societatea menționează că, daca nu s-au prezentat în urma invitațiilor la actualizarea contractelor de alimentare cu apă și canalizare, să se prezinte în vederea reglementării situației. Pentru întocmirea contractului, este necesară prezența titularului dreptului de proprietate sau a dreptului de folosință, sau a împuternicitului notarial al acestuia, cu documentele aferente.
Documente necesare actualizării contractelor Vital: act de proprietate sau contract de închiriere (original și copie), act de identitate (original și copie)
”Rugăm utilizatorii serviciilor noastre să își actualizeze contractele de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare , până la data de 15 martie 2019. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon: 0262 – 213.574, 0262 – 213.575”, arată reprezentanții Vital.
Pentru utilizatorii din localitățile unde operează Vital, la sediile agențiilor: Baia Sprie, Sighetu Marmației, Vișeu de Sus, Târgu Lăpuș, Tăuții Măgherăuș, Seini, Cavnic, Șomcuta Mare și Ulmeni. Pentru utilizatorii din Baia Mare la sediul societății din strada Gheorghe Șincai nr. 19 – 21
- La casierie – Ghișeul Contracte persoane fizice, de luni pănă vineri, între orele 07.00 – 19.00
- La Biroul de Relații cu Publicul, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
La Biroul de Relații cu Publicul din cadrul casieriei de pe bulevardul Republicii nr.62, de luni – joi, în intervalul orar 07.30 – 16.00 și vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
Lasa un raspuns