O campanie outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică se desfăşoară până în 24 aprilie în Roma şi Milano, beneficiind de o expunere maximă în perioada sărbătorilor pascale. Iniţiativa îşi propune să atragă atenţia publicului italian asupra diversităţii ofertei turistice din România, punând accentul pe turismul cultural şi cel de aventură.
În cadrul campaniei, 90 de autobuze urbane din Roma sunt acoperite cu imagini reprezentative pentru România, generând peste 23 de milioane de vizualizări pe parcursul a 21 de zile. În Milano, 100 de panouri din 67 de staţii de metrou prezintă atracţiile turistice ale României, iar 2 tramvaie urbane sunt integral acoperite cu imagini sugestive, aşteptându-se peste 40 de milioane de vizualizări.
Obiectivele turistice selectate pentru promovare sunt Transfăgărăşanul, Mănăstirea Suceviţa şi Castelul Peleş, fiecare imagine fiind însoţită de un cod QR care oferă accesul la informaţii detaliate despre destinaţiile prezentate.
Fotografia care ilustrează Transfăgărăşanul, unul dintre cele mai spectaculoase drumuri din lume, este reprezentativă pentru turismul de aventură şi turismul în natură. Imaginea cu Mănăstirea Suceviţa, înscrisă în patrimoniul mondial UNESCO, pune în valoare turismul cultural, mănăstirile din nordul României fiind destinaţii de mare interes pentru turiştii italieni. Castelul Peleş, reşedinţa de vară a regilor României, este unul dintre cele mai vizitate obiective turistice, cu acces facil din Bucureşti.
Italia a fost în 2023 a doua ţară emiţătoare de turişti străini în România, numărul vizitatorilor italieni fiind cu 50% mai mare faţă de anul precedent. Roma şi Milano se numără printre cele mai vibrante şi influente centre culturale şi economice din Europa, cu un flux constant de turişti pe tot parcursul anului.
Proximitatea geografică, legăturile istorice puternice şi afinităţile culturale dintre România şi Italia, dar şi numeroasele legături aeriene directe între Milano şi 7 oraşe româneşti, respectiv Roma şi 9 oraşe din România, asigură premisele creşterii fluxului de turişti italieni către destinaţiile turistice din România.
Campania de promovare turistică a României la Roma şi Milano este organizată de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.
Sursa: Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului
Lasa un raspuns