Baia Mare: Primăria impune noi reguli de acces în instituţie

Baia Mare: Primăria impune noi reguli de acces în instituţie

Primăria municipiului Baia Mare a introdus, începând de astăzi, noi reguli de acces în instituţie. Fiecare persoană care va avea de rezolvat o problemă în cadrul instituţiei va primi un ecuson şi un bilet cu data în care apelează la serviciile locale, ce va trebui semnat de funcţionarul public căruia i se adresează ceătăţeanul. Toate aceste reguli noi au fost impuse din dorinţa de a se crea o evidenţă clară a persoanelor care intră în primărie dar şi a problemelor pentru care băimărenii solicită soluţii şi rezolvare.

"E doar dorinţa de a genera într-un fel ordine în instituţie şi e normal să ai o evidenţă clară a celor care au intrat în primărie, unde au mers, cu cine au luat legătura, pentru că acest lucru ţine şi de transparenţă. Vreau să avem o evidenţă clară şi transparentă să vedem cine cu cine s-a întâlnit, dacă a venit cineva în primărie, cu ce probleme a venit, cum i-au fosr rezolvate. Sunt foarte mulţi, spre exemplu, care vin la Urbanism şi după aceea există anumite reclamaţii că cei de la Urbanism nu acţionează la timp sau nu sunt foarte prompţi. Vreau să avem clar evidenţa acestor lucruri. Nu e o îngrădire a accesului în primărie, dimpotrivă, e o transparenţă din partea primăriei spre comunitate pentru a vedea exact care sunt zonele de relaţionare şi modul în care sunt rezolvate problemele", a declarat primarul municipiului Baia Mare, Cătălin Cherecheş.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.