ANPC lucrează la modernizarea sistemului de depunere a reclamaţiilor online

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) face demersuri pentru îmbunătăţirea modalităţilor de comunicare cu publicul larg. În prezent, instituţia se află într-un stadiu avansat al operaţiunii de modernizare a sistemului de depunere a reclamaţiilor online către structurile teritoriale ale ANPC.

Deşi lucrările nu sunt încă finalizate, începând de la data 18 mai până la finalizarea acestor lucrări formularul de reclamaţii online, disponibil pe site-ul www.anpc.gov.ro, va putea fi utilizat de consumatori de luni până vineri între orele 8.00-22.00.

Măsura este necesară pentru ca lucrările începute să se poată termina într-un termen optim şi să se poată realiza testările necesare platformei online, care să permită funcţionarea ei în parametrii prevăzuţi, arată ANPC.

Sursă informații și foto: ANPC

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.