POST VACANT: Primăria Sighet angajează personal la Biroul Relații cu Publicul

POST VACANT: Primăria Sighet angajează personal la Biroul Relații cu Publicul

Primăria Sighetu Marmației organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale  de execuție, temporar vacante de Inspector II, în cadrul Biroului Relații cu Publicul. Concusul este programat pentru 24 aprilie.
Pentru a accede la acest post vacant din cadrul administrației publice locale, candidații trebuie să aibă studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență în domeniile, adminstrație publică, juridic, economic și domenii asimilate și vechime în specialitatea studiilor, minim trei ani. În 24 aprilie, ora 10:00 va avea loc proba scrisă, iar pentru interviu, candidații sunt programați pentru data de 26 aprilie, ora 10:00. Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției. La dosar candidații trebuie să depună o cerere de înscriere la concurs, un CV, cazier judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează, copia actului de identitatee, adeverință medicală, carnet de muncă, copie după documentele care atestă nivelul studiilor. 
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare la sediul Primăriei Municipiului Sighetu Marmaţiei, str. Bogdan Vodă nr. 14, Judeţul Maramureş, telefon 0262/311.001, interior 138.
 

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.