Magazinele online şi-au majorat vânzările cu 325% datorită vânzărilor Black Friday

Magazinele online şi-au majorat vânzările cu 325% datorită vânzărilor Black Friday

Magazinele online care au implementat promoţii pe 23 noiembrie 2012, de Black Friday, şi-au majorat vânzările cu 325% faţă de ziua anterioară, conform datelor din sistemul PayU, remise luni AGERPRES.Faţă de Black Friday din 2011, numărul mai mare de magazine participante la Black Friday a dus la o creştere a numărului de tranzacţii de 104% pe 23 noiembrie 2012 faţă de 25 noiembrie 2011.Cele mai mari creşteri au fost înregistrate de segmentul IT&C, românii cheltuind vineri cu 307% mai mult pentru produse din această categorie faţă de alte zile ale săptămânii trecute. Din acelaşi segment provine şi tranzacţia cu cea mai mare valoare, însumând 6.900 de euro.Alte creşteri importante au avut loc şi pe segmentul site-urilor de reduceri (61%), jucării, cărţi, bijuterii (20%) în timp ce creşteri moderate au fost observate în categoria fashion (8%).În ceea ce priveşte valoarea medie a unei comenzi cu plata online, creşteri semnificative s-au manifestat în industria IT&C, de la 118 euro la 138 de euro, în timp ce pentru alte categorii de produse, coşul mediu nu a înregistrat evoluţii semnificative.PayU este furnizor de soluţii eCommerce integrate, deţinut de Naspers Ltd, un grup multinaţional, cu operaţiuni în 131 de ţări în domenii ca media, Internet sau eCommerce.

PayU desfăşoară operaţiuni de integrare plăţi online pentru peste 18.000 de companii în Europa, Asia şi Africa, oferind plăţi online simple şi sigure către aproximativ 300 milioane de utilizatori de Internet. In România, PayU este lider pe piaţă de plăţi online, cu peste 2 milioane de tranzacţii procesate în 2011, în valoare de 138,8 milioane de euro şi o cotă de 88% din volumul total al Romcard.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.