Cea de-a 19 ediție a Nopții Devoratorilor de Publicitate va aduce în fața fanilor pe 7 noiembrie, la Sala Polivalentă din Capitală, șapte ore de program interactiv.
În cifre, evenimentul înseamnă peste 40 de țări și 300.000 de "devoratori" de publicitare care sărbătoresc an de an arta de a face publicitate, de a transmite un mesaj, de a trezi emoții autentice și de a deschide o fereastră către lumea întreagă, se arată într-un comunicat al organizatorilor remis AGERPRES.
"Îmi plac reclamele spectaculoase, distractive, cu situații imprevizibile, momente care te mișcă și actorii atipici. Acest eveniment nu este o lecție de marketing, este un moment cinematografic nemaipomenit de care trebuie să te bucuri", spunea cinefilul Boursicot, citat în comunicat, cel care a ajuns în Cartea Recordurilor pentru colecția sa de 700.000 de filme publicitare, colecție care crește constant cu câte 10.000-20.000 de clipuri în fiecare an.
Jean-Marie Boursicot a imaginat și creat, la 28 de ani, în 1981, conceptul numit "Noaptea Devoratorilor de Publicitate", un eveniment care a ajuns să cucerească sute de mii de oameni din lumea întreaga, de la Vladivostok și New York până la Praga, Singapore, Insulele Mauritius, Hong Kong sau Sydney.
Fanii își pot cumpăra bilete de pe www.bilete.ro, în oficiile Poștei Române, în magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro și în magazinele Germanos.
Lasa un raspuns