ANALIZĂ: "#Selfie", de Cristina Iacob, cel mai vizionat film românesc în cinematografe, în 2014

ANALIZĂ: "#Selfie", de Cristina Iacob, cel mai vizionat film românesc în cinematografe, în 2014

Comedia "#Selfie", de Cristina Iacob, s-a clasat pe primul loc în preferinţele românilor în ceea ce priveşte filmul autohton în acest an, cu 102.026 de spectatori, locul al doilea fiind ocupat de o altă comedie, "America, venim", de Răzvan Săvescu, care a atras în cinematografe 28.081 de persoane.
 Filmul "#Selfie", regizat de Cristina Iacob, care a fost vizionat de 102.026 de spectatori în cele 25 de săptămâni cât a rulat în cinematografele din România, spune povestea a trei proaspăt absolvente de liceu, care, în loc să stea acasă să înveţe pentru bacalaureat, decid să plece la mare şi să îşi termine adolescenţa în stil rebel. Lungmetrajul a avut premiera pe 9 mai şi a avut încasări de 1.147.487 de lei, potrivit box office-ului publicat pe cinemagia.ro, la data de 30 decembrie.
Locul al doilea a revenit unei alte comedii, "America, venim", de Răzvan Săvescu, care a înregistrat 28.081 de spectatori în cele opt săptămâni cât a rulat în cinematografele româneşti. Filmul semnat de Răzvan Săvescu, care pune accentul pe întâmplările pline de umor şi neprevăzut prin care trece trupa unui teatru de provincie, ai cărei actori se află pentru prima dată la New York, a totalizat încasări de 327.269 de lei.
Podiumul este completat tot de o comedie – "Cuscrii", de Radu Potcoavă, care a înregistrat 23.305 spectatori. Filmul, care a rulat timp de şase săptămâni şi i-a adus pe marele ecran pe actorii Luminiţa Gheorghiu, Mircea Diaconu, Marian Râlea, Gabriela Popescu, Ioana Blaj şi Paul Ipate, a avut încasări de 426.273 de lei.
Topul 10 al preferinţelor cinefililor în ceea ce priveşte filmul românesc continuă cu lungmetrajul "Closer to the Moon", de Nae Caranfil. Filmul lui Nae Caranfil, care are în distribuţie nume importante ale cinematografiei internaţionale, precum Vera Farmiga şi Mark Strong, a atras în cinematografele din România 20.135 de spectatori. Lungmetrajulul, care se inspiră din povestea celor şase autori ai marelui jaf de la Banca Naţională, din 1959, când maşina instituţiei a fost atacată şi s-a furat echivalentul unui milion de dolari, a rulat timp de 23 de săptămâni şi a înregistrat încasări de 368.332 de lei.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.