UTIL: Procesul de actualizare a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare apă-canal continuă

UTIL: Procesul de actualizare a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare apă-canal continuă

Procesul de actualizare a contractelor de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, conform graficelor stabilite, este continuat și în luna septembrie 2017 de către societatea VITAL S.A.

Prin urmare, societatea VITAL SA  invită toți utilizatorii serviciilor prestate de către societate, care dețin branșamente individuale la bloc și case care au contracte încheiate anterior lunii aprilie 2013, să se prezinte în vederea actualizării acestora. Contractele sunt actualizate la agențiile/ sediul societății VITAL, după cum urmează:

Pentru utilizatorii din localitățile unde operează S.C. VITAL S.A., la sediile agențiilor, respectiv Agenția Baia Sprie, Agenția Sighetu Marmației, Agenția Vișeu de Sus, Agenția Târgu Lăpuș, Agenția Tăuții Măgherăuș;, Agenția Seini, Agenția Cavnic, Agenția Șomcuta Mare, Agenția Ulmeni.
Pentru utilizatorii din Baia Mare la sediul societății noastre din strada Gheorghe Șincai nr. 19 – 21 și la casieria de pe bulevardul Republicii nr.62 din Baia Mare.
la Casierie – Ghișeul Contracte persoane fizice, de luni pănă vineri, între orele 07.00 – 19.00
la Biroul de Relații cu Publicul, de luni – joi,  în intervalul orar 07.30 – 16.00 și  vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
la Biroul de Relații cu Publicul din cadrul casieriei de pe bulevardul Republicii nr.62, de luni – joi,  în intervalul orar 07.30 – 16.00 și  vineri , în intervalul orar 07.30 – 13.30.
Precizăm că actualizarea contractelor este impusă de noile dispoziții legale în vigoare în domeniul          serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
Actele necesare actualizării contractului:
            – Act de proprietate (original și copie)
            – Act de identitate (original și copie)
Societatea Vital SA roagă utilizatorii serviciilor, pe cât posibil, să dea curs invitației până la data de 15 octombrie. Pentru detalii suplimentare privind actele necesare în vederea actualizării contractului, puteți contacta Biroul Relații cu Publicul la numărul de telefon: 0262 – 213.574, 0262 – 213.575.
 

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.