Comunitate

SESIZĂRI DE LA CETĂȚENI: Un stâlp stă să cadă peste mașinile din trafic

marti , 14 noi 2017, ora 17:52       de Ioana Popovici       Comunitate

Peste drum de secția de obstetrică-ginecologie a Spitalului Municipal Sighetu Marmației, pe strada Avram Iancu, se gășeste un stâlp de lemn care stă să cadă peste mașinile din trafic. Deși situația reprezintă un pericol nu s-a luat încă nicio măsură, întrucât persoanele care au observat această problemă nu i-au sesizat pe cei responsabili.

Un sighetean a atras atenția autorităților locale cu privire la stâlpul cu pricina, dar acestea ar fi motivat că stâlpul nu este în proprietatea domeniului public al municipiului, astfel  că nu pot să intervină. Și alți sigheteni au sesizat pericolul, însă așteaptă ca acei care sunt responsabili de remedierea problemei să se sesizeze.

„E foarte periculos, foarte periculos. Îl clatină vântul. Păcat că nu iau măsuri. Păcat că nu se interesează, nu  ies pe teren să verifice. Asta e neglijența lor. Cred că demult stă așa, demult. Mai este unul și mai încolo, tot în stilul acesta, îl clatină vântul. Foarte mare pericol. Cum să nu, că la orice moment, la un vânt,  pot să cadă pe o mașină, să facă un accident. E periculos,” a declarat un sighetean.

După cum reiese de pe plăcuța aplicată pe stâlpul de lemn, acesta aparține companiei Telekom România Communications. Contactat telefonic, reprezentantul departamentului tehnic al companiei a declarat că sesizarea unei astfel de situații  este la îndemâna oricărui cetățean, iar echipa tehnică, ulterior verificării aprtenenței stâlpului, procedează la îndreptarea situației, în decurs de 72 de ore.

 “Da, oricine are posibilitatea să sesizeze o astfel de problemă, indiferent că e vorba de cabluri, stâlpi ai noștri și așa mai departe. Tot ce ține de echipamentul Telekom se poate anunța fie pe site, pentru că avem și mail pe site-ul oficial Telekom, sau eventual printr-un apel la relații cu clienții. Trebuie să sune, să ne anunțe. După ce suntem anunțați, înregistrăm un tichet, sesizare îi spunem noi, sub forma unui număr de sesizare pe care îl trimitem clientului ca și dovadă pentru apel și eventual numărul sesizării, numărul procedurii. Apoi, se intervine pe teren, cu un telefon în prealabil persoanei care a făcut reclamația. Situația se remediază în 72 de ore începând din acest moment, de la momentul sesizării”, a declarat Sorin Ioniță, reprezentant departament tehnic al Telekom.

Ulterior declarației, reprezentantul tehnic al Telekom a înregistrat o sesizare cu privire la situația prezentată, urmând ca o echipă tehnică să facă verificări pe teren.


COMENTARII

Lasa un comentariu

*
*
*
Campurile marcate cu "*" sunt obligatorii


Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.



SONDAJ DE OPINIE

Spre ce destinaţii aţi dori să zboare avioanele de pe aeroportul Maramures?
Londra
Madrid
Roma
Amsterdam
Munchen
TV Sighet

NEWSLETTER

Abonati-vă la newsletterul nostru si veti fi la curent cu ultimele stiri:
Sighet FM