AUDIENŢE: Românii au talent a spart toate celelalte posturi tv concurente

AUDIENŢE: Românii au talent a spart toate celelalte posturi tv concurente

AUDIENȚE. Diferențe notabie între Românii au talent, de pe Pro TV și concurență. Aseară, pe publicul comercial, celelalte stații abia s-au văzut.

 
Pe publicul tânăr (18-49 de ani), cifrele Pro TV au fost mult în fața celorlalte posturi: audiența pe targetul comercial a fost de aproape cinci ori mai mare decât a Kanal D (cu serial turcesc) și de peste opt ori mai mari decât ale Antenei 1 (care avea Ie, Românie, cu Mircea Radu).
 
Cota de piață pe publicul comercial a fost de 46%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor se uitau la Românii au talent. În comparație, Antena 1, cu Ie, Românie, abia a sărit de 5% cotă de piață.
 
Avansul a fost mare, în condițiile în care audiențele show-ului Românii au talent de aseară au fost mai mici decât săptămâna trecută 
Paginademedia.ro vă prezintă cifrele Românii au talent, ediția a şaptea:
 
NAȚIONAL. Românii au talent a atras la nivel naţional o medie de peste 2,9 milioane de telespectatori. Cifrele au fost triple faţă de Kanal D, care a obţinut o medie de un milion de persoane, cu serialul turcesc. Antena 1 a fost la distanţă de primele două, pe locul al treilea, cu emisiunea Ie, Românie! pe interval. 
 
Vârful național: 3,75 milioane de români, adică 21 rating și 42,3% cotă de piață, la 21.57.
 
URBAN. Show-ul jurizat de Florin Călinescu, Andra, Mihaela Rădulescu și Andi Moisescu a atras în mediul urban peste 1,5 milioane de persoane, media, de trei ori peste Kanal D şi de aproape opt ori peste Antena1.  
 
COMERCIAL. Pe publicul comercial, celelalt stații abia s-au văzut. Pro TV a obținut pe publicul celor cu vârste între 18 şi 49 de ani aproape 700.000 de telespectatori, media. Adică de aproape cinci ori mai mulți decât Kanal D și de peste opt ori peste Antena 1.
 
În termeni de cotă de piață, show-ul prezentat de Smiley și de Pavel Bartoș a avut 46%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor se uitau la Românii au talent. Kanal D avea 10%, iar emisiunea cu Mircea Radu de pe Antena 1 undeva puțin peste cinci procente.
 
Vârf comercial: 853.000 de telespectatori (19,1 rating și 51,6 cotă de piață) la ora 22.31.
Ştirea integral pe paginademedia.ro

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.